62:a födelsedagen............

 
                          God Kväll denna födelsedag....
 
                Vi ska fira på fredag men jag gjorde en
                 liten 2 mans tårta......som Lars och jag
                 åt i kväll...........................................
 
 
 
                 Jag behövde inte köpa veckans ros...
                 Lars kom hem med en fin bukett......
 
 
 
                 Jordgubbar var det på och i
                  tårtan....sött och gott......jag
                  som inte är van att äta något
                  sött behöver nog inte mera
                  tårta på ett tag..................
                  Nu är det läggdags......A.............
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Härligt & gott ser det ut som.
Hoppas att Du njutit på Din dag!
Kram ❤

2015-08-10 @ 23:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0