Tisdag....

 
      
          God Morgon Tisdag.....
 
     Ny medicin igen för att de ska
     försöka ta bort lite smärta och
     få mig att sova....min fina dr
     Åsa ringde och talade lite igår,
     hon talade om att hon hade
     talat med min handläggare på
     försäkringskassan....eftersom
     jag snart har använt alla mina
     dagar som jag får gå och vara
     sjukskriven, men handläggaren
     sa att det var inga problem.....
     det är bara att köra på.......och
     jag blir så glad för man hör ju
     så mycket om att folk inte blir
     sjukskrivna, och blir avstängda
     från försäkringskassan...så vi
     får väl se hur det går.......I dag
     har jag varit och gett Swira lite
     medicin efter hennes op i går,
     och stå där och läsa ordinationen
     och dra upp i sprutan ....då längtar
     jag tillbaka till jobbet igen....Nu ska
     jag steka bananpannkakor.....A......
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Förstår Din känsla... ❤❤

Kram ❤

2015-04-15 @ 10:09:59
Postat av: Anita

Ja du Mariana... vissa saker måste man lämna bakom sig....hur svårt det än är.....

Kram<3

2015-04-15 @ 10:58:49
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0