Till Lilla Fina Ella............

 
 
                     Torsdag................
 
 
 
                  I dag ska jag ta Handikappen och dra in till
                  stan.......Nej jag brukar inte göra så här mot
                  medtrafikanter....men jag vet en som gör det...
 
 
 
             Haha...ja varför inte..............
 
 
 
 
                     Vi ska vara lite barnvakt till fina
                     Ella i dag...ska bli roligt................
 
 
 
                  Här sover hon gott i kärran....men i dag
                  får hon inte sova....för vi hämtar henne
                  när hon har sovit på förskolan.....
                  så i dag blir det bara att äta och leka
                  tills föräldrarna kommer hem från sina
                  åtagande .........Nu ska jag ge lite katt
                  medicin sedan tar jag nog lite frulle....
 
 
            Ha en bra dag.......A.............................
 
                
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0