Lördag i Kristinehamn.....

 
                God Morgon denna härliga Lördag.....
 
 
 
             Vi vaknade upp till denna underbara vy....
             båtar och vatten.....det gillar jag..............
 
 
 
              Här nere i gästhamnen i Kristinehamn är
              det knöka fullt med husbilar................
 
 
 
                   Vi kom tidigt så vi fick platser bredvid
                   varandra.......................................
 
 
 
              Vi gick på Thai restaurang, som ligger här
              nere vid hamnen och jag åt mina friterade
              jätteräkor med sötsur sås.....men jag vart
              lite besviken på såsen ...den var inte så
              sötsur som jag ville ha den......................
 
 
 
           Så fanns de ju de som hade lite svårt
           att bestämma sig....................
 
 
 
               Lars och Lasse hade då inte svårt att
               bestämma sig för vad de ville ha till
               efterrätt.......Annsophie och jag avstod..
              
               Nu blir det en skön cykeltur.....senare
               blir det grillning.....Ha det gott........A......
 
 
 
                  
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en jättefin helg i sköna Värmland!! 😉

Kram ❤

2015-04-18 @ 11:01:33
Postat av: Anita

Tack Mariana.....Värmlänningar är så härliga...vi har haft det jättebra.....

Kram <3

2015-04-19 @ 19:58:22
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0