Utrensning........

 
                       God Morgon Torsdag.......
 
                     I dag blir det en dag på USÖ.....
                     koloskopi undersökning blir det....
 
 
                      Lösningen är inte det värsta..
                      det är allt vatten man ska dricka...
 
 
                  Att hålla diet i 7 dagar är inte det
                  lättaste...och sista dygnet när man
                  inte får "tugga" är lite jobbigt........
 
 
                    Jag som tar insulin så är detta
                    räddningen för mig........men nu
                    är jag inne på slutspurten.........
                    och i e.m får jag börja äta igen....A....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0