USÖ igen....

 
                    God Morgon Tisdag.......
 
              Igår var det ett besök på USÖ igen.....
              fastande naturligtvis...och jag som
              blivit förkyld med halsont, bara ville
              ha en kopp med hett te...men av det
              blev inget.....men i dag har jag tagit
              mig en kopp för att lindra lite av hals-
              ontet.....Det var en undersökning av
              gallan som jag gjorde......jag gjorde
              samma undersökning för knappt ett
              år sedan och då såg de att jag hade
              stenar i gallan......och de var kvar i
              går också.....men eftersom jag inte
              har ont av dom så får de väl ligga
              där och skvalpa...............A............
 
      
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Kryapådejkram <3

2014-09-30 @ 08:34:15
Postat av: Anita

Tack fina Mariana.....Kram <3

2014-09-30 @ 09:02:57
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0