Tisdag 9/9............

 
                                          Tisdag.........
 
               Jag var ju hos sjukgymnasten i går och hon
               visade mig en övning som jag skulle göra 6
               gånger per dag till vi skulle träffas igen...och
               igår gjorde jag den och jäklar vad ont jag hade
               i natt...så när hon ringde på morgonen sa hon
               att jag skulle sluta omedelbart..och bara ta
               kortare promenader.....och det har jag gjort
               men så känner jag att det inte gör ont att cykla
               så i dag tog jag en sväng på 8 km.......och det
               känns bra...så det får jag nog fortsätta med.....
 
               Jag köpte små flaskor som jag ska ha i krydd-
               hyllan..för vanliga kryddburkar är för stora......
               men så tyckte jag att jag skulle frosta dom....
 
 
                Jag tyckte dom blev bra...så nu ska jag
                 dra ut lite snygga etiketter också........
 
 
                      Sedan är det dags att fylla på med
                      kryddor.......Ha det gott............A...........
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad Du kan!!

Kram <3

2014-09-10 @ 00:45:57
Postat av: Anita

Det är kul när man kan förändra lite..

Kram <3

2014-09-11 @ 10:29:50
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0