September....

 
                      Ja då är det den första September
                      en vemodig månad tycker jag.......
 
                      Den började också vemodigt tycker
                      jag eftersom vi fick ta bort katten som
                      Daniel tog hand om i somras, när den
                      hade bott under vår friggebod många
                      veckor.......nu hade hon slutat äta och
                      hon hade svårt att gå....och kissade på
                      sig i natt....men jag hade tid på mammo-
                      grafi kl 14.00 så då tog jag med Daniel
                      och katten in till stan och sedan tog Lars
                      och Daniel och åkte till veterinären och hon
                      fick en spruta...............så nu har vi varit och
                      städat upp lite hos Daniel.......................
 
 
            Men om två veckor åker vi och
            hämtar denna lilla sötnosen...då
            är hon 12 veckor och klar att hämta
            Nu har jag tagit ett kallt friskt dopp i
            tunnan så nu kryper jag ner under
            täcket och tittar på tv:n............A........
 
 
 
 
                  
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Sorg & glädje...

Kram <3

2014-09-01 @ 21:36:26
Postat av: Anita

Ja sånt är livet..
Kram <3

2014-09-02 @ 08:29:26
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0