Onsdag 24/9

 
                    God Morgon Onsdag.......
 
              Ja då är det tre månader kvar till Julafton i
              dag och då går vi mot ljusare tider.......nu
              gäller det bara att hålla ut tills dess...........
 
 
                       Jag ska virka mej en pläd......
 
 
                 Jag virkar kanten i grått och resten
                 i vitbeige tror jag att det är..................
 
 
                    Korsade stolpar heter virksättet....
                    Mjukt som bomull-varmt som ull....
                    står det att det ska bli....och mjuk
                    och go är den redan.............I dag
                    känner jag inte för någon cykel tur
                    känns bättre att sitta inne och virka
                    tycker jag.........A....................
 
 

 
 
 
 
           
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vilket klokt beslut!!!

Oj, nu fick jag lite julkänsla... :)
Vi kanske ska julhandla när vi ses!!??

Ha en bra virkdag.... blir snyggt!!

Kram <3

2014-09-24 @ 11:14:57
Postat av: Anita

Ja vi har ju handlat julsaker förr på ikea...var det visst...men än har de nog inte plockat fram så mycket av julen får vi hoppas....

Kram <3

2014-09-25 @ 10:41:33
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0