Lördag 6/9

 
                                       Hej Lördag....
 
                 Här är en chilifrukt som kallas penis peppar.....
                 ja ja.....kanske det........ den växer i alla fall här
                 hemma......
 
                
 
             Vi drog in och handlade på willys på
             förmiddagen och sedan in till stan för
             jag skulle till handarbetes affären och
             köpa lite virkgarn och lite annat.......
             och på torget stod de och sålde lingon
             så jag köpte med mig 5 liter.....gött att
             ha i frysen..............................
 
 
                  När vi kom hem var Magnus och Ella hos
                  oss....Magnus skulle slipa på deras köks-
                  soffa....................han är bara så himla noga
                  så det tar lite tid.....men vi talade om att han
                  ska ju måla den vit ...och därför behöver han
                  inte ta bort varje färg gnutta.............................
 
 
                     Sedan blev det grillat på altan...gott.......
 
 
                  Jag har lärt Ella att ta insulin spruta på
                   mig och det tycker hon är jätteroligt.......
                   vi måste ju sörja för återväxten inom
                   vården.................................
 
 
                      Det obligatoriska badet blev det också
                      innan hon åkte hem.........................
 
 
                 Jag skulle köpa D vitaminer på Life....
                 och fick se dom här skorna...Svenska
                 -embla-......ordinarie pris 799 kronor....
 
 
                      Nu nedsatta till 200 kronor.....det här
                      gott folk gläder en smålänning som
                      mig ända in i hjärteroten...............
                      du ska veta sa hon i kassan, att du får
                      dom under inköpspriset...och då gladde
                      det mig ännu mera......passade mig perfekt
                      och sköna var de också.......det var väl det
                      som har hänt i dag......trevlig kväll på er....A...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0