Kväll........

 
                    Tänk vad trevligt det är när folk
                    delar med sig av över flödet den
                    här krukan står på spåret där jag
                    går med Ludde.....jag har även
                    sett det uppe på Vallgatan också...
 
 
 
                 Jag gjorde en god kyckling gryta
                  i går med grönsaker, ris och frukt....
 
 
                  I dag blev det en enkel potatis och
                  korv gryta med pepparrot.fy sjutton hur ska
                  jag  överleva en hel vecka på diet mat......
                  ingen frukt inga grönsaker inte mörkt
                  bröd....inget lin och psylliums frön på
                  filen inga oliver eller bönor......ja ja
                  en vecka går ju fort så det ska jag väl
                  klara.........det svåraste är att inte stoppa
                  i sig våra solvarma tomater som växer i
                  kuvösen.......Nu blir det en kopp kaffe
                  utan mjölk....för det får jag inte dricka..
                  Ha en bra kväll......A......................
 
              
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Oj, det var stränga order...

Snart ny vecka!

Kram <3

2014-09-12 @ 09:26:10
Postat av: Anita

Ja men det är bäst att göra som doktorn säger annars blir det bakläxa....

Kram <3

2014-09-13 @ 07:15:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0