Klart....

 
              Jag hittade ett recept på vanliga knäcke-
              bröd...jag blev lite trött på fröknäcke........
 
 
             De skulle bli runda och den här var nog det
             mest runda jag fick till....men vad gör det alla
             smakade lika bra......för goda blev dom........
 
 
                Nybakade med smöret som smälter och
                en kopp ekologiskt kaffe .....gott.............
 
 
                Min 70-tals kakburk blev bra till brödet.......
 
 
                      Bruna bönorna är färdigkokta.........
 
 
                       Det blir min lunch i dag........
 
                Nu ska jag ta mig 5 minuter .....goe
                kommer hem 15.30...och då ska vi
                ut i garaget och hitta på trevligheter...A......
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Å vad gott det ser ut, både knäckebrödet o bönorna.

2014-09-05 @ 13:23:58
Postat av: Mariana

Vilka hemtrevliga bilder!!

Hmm... undrar vad som ska försiggå i garaget.

Kram <3

2014-09-05 @ 13:57:53
Postat av: Anita

Ja Eva...det var första gången jag bakade knäckebröd och resultatet blev över förväntat..jättegoda blev de...och bruna bönor bara älskar jag..åt nu till lunch och de var också goda..

2014-09-05 @ 15:15:32
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Anita

Eller hur Mariana....ja du, den där garage grejen kanske kommer ut på bloggen, så att du får stilla din nyfikenhet..hehe...

Kram<3

2014-09-05 @ 15:17:30
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0