Fredag 26/9

 
                         God Morgon denna dimmiga
                         fredag morgon..................
 
                I går till lunch gjorde jag mig en grönsaks
                smoothie som innehöll spenat, broccoli,
                äpplen och filmjölk....och den var god, för
                jag tog våra goda äpplen så den smakade
                mest äpplen.............................................
 
 
                    Jag behövde garn till min pläd så
                    därför drog jag in till stan och hämtade
                    upp Lars, och vi drog upp på stan.......
                    Innan vi åkte hem köpte vi med oss
                    lasagne från restaurang Montana.....
                    den var jättegod och mycket mat
                    och grönsaker var det.................
 
 
                          Ser gott ut tycker jag......
 
 
                              Virkningen fortsätter
                              sakta men säkert......
 
 
 
                        Jätteroligt att virka korsade stolpar
                        och fint tycker jag att det blir.........
 
                        Nu blir det att plocka lite för i dag
                        får jag besök av Välstädat....och
                        sedan blir det nog en åktur..Hörs
                        senare ...Ha en bra Fredag.....A...
                       
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en fortsatt bra fredag!!

Kram <3

2014-09-26 @ 08:25:02
Postat av: Anita

Tack Mariana <3

2014-09-26 @ 09:25:39
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0