DIMMA

 
                              God Morgon Onsdag..........
 
               Jag tog en cykeltur på morgonen...och
               jäklar vad dimmigt det var....jag var tvungen
               att ta på mig vinterjacka ,mössa,  vantar och
               reflexvästen....jag fick även sätta på lyset på
               cykeln för att synas......jag cyklade ner till
               reningsverket där det finns lite vatten att titta
               på.................
 
 
                 Sedan fortsatte jag på gamla Örebro
                 vägen en bit för jag tänkte att där är
                 det minst trafik och det var det ju......
 
 
              Det blev en cykeltur på 7,5 km....sedan
              vände jag hemåt för att äta frukost.....A.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0