Cykeltur Onsdag morgon...

 
                          God morgon Onsdag.........
 
              Vaknade och kände mig pigg....i natt har jag
               inte haft ont i ryggen.....det kan vara som Svärmor
               säger att i bland är det inte bra med träning........
 
 
                  Så därför tog jag cykel när jag vaknade
                  och drog ut på en tur......detta fina spindel-
                  nät var jag tvungen att fota........................
 
 
                       "Cigarrer" sa vi när vi var små om
                        dessa växter....kaveldun eller något
                        tror jag att de heter......jag ville plocka
                        några men det var ett dike där och jag
                        vet inte om det var lite vatten i botten...
                        men med tygskor ville jag inte kolla....
                        får väl ta på stövlarna och åka dit någon
                        dag...................
 
 
                         Nu är det höst....och är det sådana
                         här fina dagar så kan jag nog förlika
                         mig med det också...............................
 
 
                   Åt det här hållet cyklade jag........
 
 
                   Vem stod där om inte hon som
                   är barnfödd på Löfsta gård.......
                   en duktig usk:a som blivit en
                   duktig politiker.......bra gjort Wendla........
 
                  Ja det var en liten tur på 1,3 mil.....
                   som tog mig 55 minuter att åka...
                   men då stannade jag och fotade
                   under den tiden också......och när
                   jag kom hem blev det ett dopp i det
                   15 gradiga vattnet i tunnan...skönt....
                   och nu ska det smaka bra med frukost..
                   Ha en bra dag alla Glada.......A...............
              
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Duktigt!! (av en Rallybrud)

Kram <3

2014-09-10 @ 22:09:19
Postat av: Anita

Haha....ja du, det känns skönt att hålla i ett cykel styre också......

Kram <3

2014-09-11 @ 10:28:30
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0