Ännu ondare i dag......

                Jag var ju som sagt hos sjukgymnasterna
                i går och en manlig med kraft "knäckte"
                till min rygg......och sa att jag skulle gå
                hem och lägga mig....och det rådet följde
                jag...men det slutade med att jag fick
                ringa efter Lars för jag kom inte ur sängen,
 
                I dag är det väldigt ont och jag kan inte
                göra någonting.....skulle egentligen gått
                på apt möte med alla nattare inom hem-
                vården men jag får vara hemma och äta
                paraflex i stället......Ha en bra dag.....A.........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0