Time out.....

 
                            God Morgon Torsdag..........
 
              I dag har jag varit uppe tidigt och gjort lite
              god mat......jag har stekt en nötstek kokat
              potatis och gjort en god sås till det............
              Lars har fått en matlåda tills i morgon och
              resten ska jag lämna till Magnus, Anna
              och Ella........Ella gillar ju Farmors kött
              sås och potatis.......Jag ska nämligen in
              på röntgen i dag och sedan till Ella........
 
 
           Sedan har jag tagit ett beslut av olika
           skäl........och det är att jag ska ta en
           time out......från att blogga ett tag....
           Ha det bra alla Glada....vi ses.....A...... 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Kommer att sakna Din blogg!
Viktigare än bloggen är förstås att ha Dej som vän.

Kram <3

2014-10-27 @ 21:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0