Tidig torsdagsmorgon...

 
                    Snart God Morgon......
 
           Jag fick ta en paus i sovandet...tre
           i sängen är liksom en för mycket när
           man både har ont i ryggen och nack-
           spärr.....så strax efter 0400 låg jag i
           min säng med en liten Ludde ut-
           fläkt tvärs över min säng och han blir
           låång när han lägger sig på rygg med
           tassarna i vädret...och snurrar har jag
           gjort...  vaknade med nattlinnets fram-
           sida bak på ryggen...och höll på att strypas..
        
 
 
             Så det var bara att
         gå upp och sätta på sig
         halskragen och börja med
         medicineringen.....................
 
 
                  Jodå det blev allt fläskkotletter till
                  middag i går....så gott......A,,,,,,,,,,,,,
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vilken läcker måltid!!

Kram <3

2014-10-16 @ 09:03:18
Postat av: Anita

Det smakade såå bra..
Kram <3

2014-10-16 @ 20:00:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0