Sanna Marken....

 
                             God Morgon Tisdag........
 
                  Ap- trädet har ändrat färg....nu är
                  höst och jag tycker det är lite vemodigt..
                  samtidigt som jag kan tycka att det är
                  skönt att vi går in i ett lugnare tempo...
 
 
           Det var ingen som ville ha kålsoppa i år
           på Sanna markens dagen...utan jag gjorde
           en kålpudding i stället.......här är den färdig
           för ugnen................
 
 
                              Här är den klar.................
 
 
                                 Provsmakning...helt klart
                                 godkänd..........................
 
 
                 Hittade gamla fotografier som jag
                 skulle behöva gå i genom........Här
                 är det Erik och jag i april 1989.....
                 oj vad tiden går.....det är lite ångest
                 framkallande..........Om det är någon
                 som undrar hur förkylningen fram-
                 skrider kan jag upplysa om att det
                 har nu kommit till hoststadiet....men
                 i morgon ska jag ut på roligheter så
                 det blir att ta det lugnt i dag med mycket
                 vila......Ha en bra dag.......A....................
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ses imöra.... härligt!!!!

Ha en bra dag!

Kram <3

2014-10-07 @ 12:24:30
Postat av: Anita

Nu är imöra och jag är på "g"...
Kram <3

2014-10-08 @ 07:21:43
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0