Onsdag....

 
            God Morgon Onsdag.......
 
      Jag började med ett tidigt besök på
      Vårdcentralen..................
 
 
                    Sedan hem och äta frukost och jag
                    blev så sugen på nybakat bröd.....
 
 
                  Såg ett recept på fejan där man bakade
                  brödet i en spring form......................
 
 
               Eftersom man har bakplåtspapper i botten
               så behöver man knappast diska formen....
               Jag gjorde om lite i receptet och tog ett
               annat mjöl och i stället för mjölk som jag
               inte hade hemma tog jag filmjölk och så
               hivade jag i brödkryddor för att få lite smak
               på brödet.......blir det bra ska jag dubbla
               receptet och grädda i mamma's bunke
               som hon gjorde ostkaka i för den är
               större...............A................................
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Spännande!!

Kram <3

2014-10-22 @ 21:18:55
Postat av: Anita

Kram <3

2014-10-23 @ 10:33:53
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0