Måndag....

 
                          God Morgon Måndag.......
 
                 Kvällsmaten i går blev ost och bacon
                 inlindade i chili som steks....så jäklar
                 gott....men man får se till att inte ta
                 de starkaste frukterna.....för de kan
                  inte jag äta.....................................
 
 
                   Gamla bergsprängaren ska dammas
                   av i dag.............................................
 
 
                    För i dag ska jag cykla någon timme
                    på min Hero......eftersom jag fortfarande
                    hostar så får det bli lite hemma motion...
 
 
                   Jag ska lyssna på denna ljudbok av
                   Lisa Marklund......samtidigt som jag
                   cyklar.........men det får bli i eftermiddag
                   när jag har mjukat upp ryggen lite.....och
                   så har jag lite ärende att göra först.......A........
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Smart, som alltid!!

Kram <3

2014-10-13 @ 14:20:10
Postat av: Mariana

För snabb... så heter jag... :) :)

2014-10-13 @ 14:21:20
Postat av: Anita

Tack "goa" Mariana..
Kram <3

2014-10-15 @ 10:22:44
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0