Lugna Fredag....

 
                         God Morgon Fredag.........
 
           Det blir en lugn och skön helg (förhoppningsvis),
           i dag är det plock här hemma, för välstädat kommer
           i eftermiddag och tar tag i städningen....och det är
           så skönt för jag skulle inte klara det med min rygg...
 
 
              Mina köksfönster är i stort behov av
              att bli putsade.....men det får nog vänta
              tills nästa vecka......i kväll blir det en lugn
              kväll framför tv:n med min virkning.......i
              morgon eller på söndag blir det nog ett
              besök på Myrorna....och ev en ute middag..
             
              Ha en bra helg alla Glada.............A.............
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Fina apträdet!!

Ha en jättebra lugn helg!

Kram <3

2014-10-10 @ 12:13:34
Postat av: Anita

Tack Mariana <3
kram <3

2014-10-11 @ 11:05:02
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0