Klippning och Massage

 
                       Ja då har jag varit och klippt mig..
                       och jag blev så nöjd..hon är så
                       duktig Ida och jag blir nöjd varje
                       gång.......men så blev det lite
                       shopping också när jag ändå var
                       där........det blev silver shampo,
                       silver balsam , inpackning som
                       tar bort gula strimmor som jag
                       har fått av solen i sommar.....
                      och så fick jag på köpet en dusch
                      kräm.............................................
 
 
             Marina som jobbar inom hemvården har
             börjat att ge massage på Lekebergs skön-
             hetscenter där jag klipper mig......och jag
             känner att jag behöver lite knådning av
             min onda rygg och nacke......så jag ringde
             henne och hon hade en tid 14.45 i dag...
             och den tog jag direkt........så nu blir det
             att äta lite och en Ludde promenad......
             sedan är det snart kväller..........A............
            
 
                      
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tisdagslyx även för Dej!!!!

Kram <3

2014-10-21 @ 23:59:07
Postat av: Anita

Så blev det....skönt att ta hand om sig själv i bland..
Kram <3

2014-10-22 @ 11:28:55
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0