Fredag kväll....

 
                              Fredag kväll och här jobbas
                     det i Sandströmska huset....Lars maler
                     ner sina torkade chili till pulver.....och det
                     flyger runt i hela köket så vi hostar och nyser
                     och näsorna rinner.......................................
 
 
                   Min födelsedags hylla med Orrefors
                   kryddburkar är snart uppsatt...........
 
 
                    Här var den klar och jag är så nöjd......
                    Nu gäller det bara att komma ihåg
                    vad som är vad......vissa saker ser
                    man ju med blotta ögat....men olika
                    mjöl sorter är ju svårt......nu blir det
                    att lyssna färdigt på en ljudbok och
                    sedan blir det sängen för i morgon
                    ska vi hämta hem ved..så vi kan
                    elda upp i tunnan snart........A..........
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad fint. Allt kommer tillbaka. Tänker på mormor o mamma, när jag ser din födelsedagspresent. Önskar er en skön helg!

2014-10-04 @ 10:28:43
Postat av: Anita

Ja Eva jag bara älskar min hylla...synd att de gjorde sig av med dom när de flesta gjorde om sina kök på 70-talet...men nu är de poppis igen...tack och ha en bra helg ni också...

2014-10-04 @ 12:07:41
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Jättefin hylla!!

Trevlig helg!

Kram <3

2014-10-04 @ 14:32:50
Postat av: Anita

Tack Mariana...
Trevlig helg till dig också..
Kram <3

2014-10-04 @ 14:40:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0