En dag med Ella......

 
                   I dag kom Magnus, Ella, Daniel och
                   Erik hem så därför gjorde jag stroganoff
                   på två paket med nötbog................
 
 
                                       Det blev bra................
 
                Fina Ella har varit sjuk....länge nu...
                så i går var hon hos doktorn och
                föräldrarna fick sjukintyg så att de
                kunde vara hemma hos henne....
                men i dag fick jag henne att skratta....
 
 
                    Här leker hon tittut med farmor......
 
 
                  Skönt att hon är på bättringsväg......
 
 
                 Äpple och päronbitar var gott att
                 peta i sig när hon behövde vila
                 efter att ha busat med Erik......
 
 
              Men förhoppningsvis så ligger hon nu
              och sover gott hemma i sin säng.......
              Själv ska jag ta och titta lite på fot-
              bollen där vi nu ligger under med
              0-1........Ha en bra kväll ..........A.......
 
 
 
 
 
 
                  
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Gla`a & goa Ella-bilder igen... :)

Kram <3

2014-10-09 @ 23:25:28
Postat av: Anita

Ja, jag kunde locka fram en skrattande Ella när hon var här hemma <3
Kram <3

2014-10-11 @ 11:06:27
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0