Tunnbad....

 
                     God Morgon Lördag..........
 
           Vattnet i tunnan är på fyllt....nu är det bara att
           börja elda för att få upp värmen till 40 grader....
           så i kväll blir det tunnbad.....ska bli så skönt
           och jag har ju fått order av doktorn att hålla
           ryggen varm.....annars kan jag meddela att
           natten varit si så där.....fick ju en cortison
           spruta i höger höft i går och influensa spruta
           i vänster arm så för det mesta har jag legat
           på rygg i natt och det känner jag i nacken i
           dag.........så det ska bli skönt att sänka ner
           sig i tunnan senare.....Ha en bra Lördag......A.......
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ja, ta hand om ryggen!

Kram ❤

2014-11-23 @ 20:08:05
Postat av: Anita

Det var skönt för ryggen i det 40 gradiga vattnet..

Kram <3

2014-11-24 @ 14:34:01
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0