Tisdag

 
               Den här fick jag av Lasse för 20-25 år
               sedan..........jag kan upplysa om att alla
               i min släkt kallar mig för Nita................
 
 
             Efter frukost och lite disk blev jag
             sittande en timma för att lyssna på
             Liza Marklund's Nobels Testamente...
             det är 11 CD skivor och varje CD tar
             lite drygt en timma att lyssna på.........
             Jag har börjat sticka på en rund-
             halsduk med den nya tekniken som
             heter Quick knit......det ska bli spännande
             att se färdigt resultat...............
 
 
                      Nu blir det förmiddags kaffe med
                      pepparkakor och ädelost......tillsammans
                      med lite tv-tittande på hem till gården
                      innan jag klär på mig och ta en Ludde
                      promenad i detta förbenat träliga väder....A...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0