Tisdag.....

 
             God Morgon Tisdag........
 
     Det blev inte som jag tänkt mig.....
 
     Erik och jag fick skjutsa hem lilla
 
     Ella i går.. för när hon vaknade efter
 
     middagsvilan var hon jättevarm och
 
     hade ont i örat.....så hon blev åter-
 
     lämnad till föräldrarna......
 
 
 
 
 
 
           Efter drygt 4 månaders sjuk-
 
           skrivning har jag nu äntligen
 
           vänt tillbaka till rätt tid på dygnet....
 
 
 
 
          Mitt middagstips i dag blir
       
          kroppkakor.....som jag själv
 
         ska äta till lunch...........
 
 
 
       Ha en bra Tisdag Alla Glada....A..........
 
 
 
          
 
         
 
 
       
 
          
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad tiden går fort, oavsett om man har dygnet rättvänt eller inte.
Vi måste boka in en träff före jul!!!!

Ha en fin dag... kram ❤

2014-11-25 @ 08:54:54
Postat av: Anita

Ja tiden springer i väg....och klart ska vi ta en träff innan jul.....

Kram <3...........

2014-11-25 @ 10:46:05
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0