Söndag 1:a Advent.......

 
                              Godkväll söndag....
 
            Jag har väldens sämsta karaktär ...allra helst
            när det gäller Romerska bågar.....jag köper
            alltid det till pojkarna i julklapp och har gjort
            det sedan de var små.......nu frågade jag i
            Julas om vi skulle sluta med det...för varje
            gång säger de...ja det här vet jag vad det är,
            men alla ropade nej...för det är enda gången
            på året som de äter romerska bågar..........
            Nu har jag köpt en till oss också,  och den
            brukar vi öppna när barnen åkt hem..........
            men nu jäklar blev jag så sugen så nu är
            den öppen och snart uppäten.............
 
 
              Nu har jag hängt upp mina vintergardiner
              som jag broderade för ...tja 10 år sedan.....
 
 
           Fönsterna har faktiskt putsats en gång
           i höst....men nu ser jag att det är dags
           att göra det igen.......I morgon är det
           dags för Ella mys igen....gott..............
           Magnus berättade att hon sov 12 tim..
           i sträck när hon hade varit hos oss i
           2 dygn......det är full rulle när hon är
           här...............det blir nog en sväng
           till Blomsterlandet i morgon för att
           inhandla lite Julstjärnor till fönstret
           i stora rummet.......
 
 
                   Ludde var matte sugen när Ella hade
                   åkt hem...så han satt i knät hos mig
                   hela kvällen........men nu är det kväll
                   igen och i morgon är det ny vecka,
                   och ny månad...december....snart
                   vänder det .....snart husbils säsong
                   igen......hehe......A.........................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Positiva Du!!!
Jättefina gardiner!

Kram ❤

2014-12-01 @ 15:10:57
Postat av: Anita

Positiv måste jag vara annars är det risk för undergång...
Tack...

Kram <3

2014-12-01 @ 21:03:23
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0