Måndag med Ella

 
                          Hej Måndag.......
 
            I går eftermiddag var vi bjudna till Lars syster
            Bettan på smörgåstårta.....och på kvällen när
            vi kom hem därifrån ställde jag mig och grädda
            ett lass med pannkakor.......Erik var sugen och
            egentligen skulle jag åkt in till stan för att se till
            en febrig liten Ella.......men Magnus fick köra
            ut henne hit i stället....och så ska hon vara kvar
            här tills i morgon kväll......då får hennes päron
            en kväll ledig för att kanske handla lite julklappar
            eller något annat skoj........
 
 
                  Så på förmiddagen har vi lekt.........
 
 
                   Sedan blev det pannkakor till lunch
                   och nu sover hon och Ludde middag...
                   och jag ska passa på att skala potatis
                   för det ska bli smörstekt torsk rygg till
                   middag i kväll.........A..........................
 
 
         
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Pannkakor = barnbarnsmat... 😁

Kram ❤

2014-11-24 @ 15:30:06
Postat av: Anita

Ja Mariana.....här är det även mat för pojkarna och deras far....de gillar allihopa pannkakor....

Kram <3

2014-11-25 @ 07:16:40
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0