DjupaDalsBadet......

 
                      LÖRDAG..........och vi drar till
                      Kumla för att bada ......vi hänger
                      på låset när de öppnar kl 09.00...
 
 
                   Varmt och skönt är det och inte mycket
                    folk så här tidigt................
 
 
                          Jodå....Goe Gubben var också
                          med och han simmade 500 meter...
                          bra där......själv tog jag det lite lugnt
                          för jag känner av min onda rygg......
 
 
                     Pepparkakor med olika ädelostar och
                     en mugg glögg blev det när vi kom hem..
                     Förra året drack vi aldrig någon glögg...
                     så nu smakade det bra................A...........
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Duktigt av Er!!
Vilken snygg badpöjk Du hade som sällskap.. 😉

Kram ❤

2014-11-15 @ 16:14:23
Postat av: Anita

Haha....visst är han fin min badpojke....

Kram <3

2014-11-15 @ 17:34:58
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0