Söndag kväll............

 
            Det här ska bli ett enkelt växthus när
            det är klart...................
 
 
                   Regnet strilar ner....tur att man har
                   lite gula blommor som lättar upp.....
 
 
              Den här skulle ut på trädgårdsbordet
              var det tänkt ...men där lär den bli
              dränkt så därför får den stå i kuvösen
              tills vädret blir bättre......................
 
 
                  Samlade i hop lite saker som behövde
                   putsas.......men det orkar inte jag.......
 
 
               Så jag tog fram en plasthink...aluminium folie
               citronsyra och hett vatten......sedan var det bara
               att slänga ner sakerna i hinken och så fick de
               ligga där och dra.......sedan var de bara att ta
               upp och torka av med en mjuk trasa......och
               blanka blev dom........................................
 
 
               Goe har Ella "säkrat" trappan....hon är
               ju snabb den lilla.....och tänk om hon
               skulle stå på huvudet här.....hemska
               tanke.........Ha det gott..............A..............
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad Du grejar på självaste namnsda`n... :)

Kram <3

2014-05-11 @ 20:30:01
Postat av: Anita

Ja men jag gör det lätt för mig....som du ser...Kram <3

2014-05-11 @ 21:06:51
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Eva

Vilket bra sätt att få ljusstakar blanka o fina igen. Måste jag prova. Kan vi vänta oss ett besök i helgen? Ha det bra. Eva. PS grattis på namnsdagen DS

2014-05-12 @ 21:17:32
Postat av: Anita

Ja Eva det är ett jättebra sätt när man inte orkar putsa och gno....ev blir det ett besök i Hjo över helgen,jag hör av mig i så fall..Tack för namnsdags hälsningen...Hälsa..

2014-05-13 @ 11:41:45
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0