REGN.....

 
                                God Morgon Onsdag........
 
             Här har jag suttit vid köksbordet sedan
             strax efter 04.00....och tittat ut på regnet..
             Jag har så förbenat ont i höger sida så
             att ligga är omöjligt......ute regnar det och
             är lite blåsigt.....lite skönt är det med regn
             om man får sitta inne och titta....och nu
             behöver vi regn för det är ju kruttorrt i
             backen........nu ska jag brodera färdigt
             en duk....och sedan ska jag ut och leta
             på något gott recept, till middagen i dag...A....
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

VILA!!!!

För imorron, Du vet... :) :)

Kram <3

2014-05-07 @ 10:14:53
Postat av: Anita

Jag är redan piggare.....tänk vad frisk och skönt det ska bli......ungefär som ett kallt bad...härligt...Kram <3

2014-05-07 @ 10:16:12
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0