Kaffe och piller

 
          Efter lite piller och två koppar stark
          kaffe ska jag nog komma igång i dag
          också.......denna helgen får husbilen
          vila för det är min jobbar helg en tre
          nätters dessutom.....................
 
 
            Tvättkorgen svämmar över....mitt tvätt-
             medel var slut när jag skulle börja tvätta
             efter trippen med husbilen.....men så var
             Goe in på Lidel och handlade i går och
             kom hem med den här paketen.....men
             det går nog alldeles utmärkt att tvätta med...
             Så nu ska jag köra igång tvättmaskinen,
             och så ska jag stryka gardinerna som jag
             inte strök igår............A.........................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0