Ella och Erik.....

 
                     God Morgon Tisdag.....
 
             Så skönt att det är lite svalare i dag tycker
             jag......i går hade jag en svettig dag....Ella
             är en liten påhittig tjej...så ska jag få något
             annat gjort än att bara gå och passa på
             henne så får även jag hitta på en del saker...
 
 
             Eftersom det var så varmt på baksidan så
             satte jag för hundgallret på framsidan vid
             trappan där det fläktade lite och är skugga..
             la ut en filt och kudde...och där låg sedan
             både hon och Ludde och tittade ut på folk
             och bilar som passerade på gatan.........
 
 
            Sin lilla stol har hon också fått ut......
 
 
            Så kom Erik på besök.....och då skulle
            hon ha ut sin lilla stol också och sitta
            brevid honom.......
 
 
                Härliga unge......klockan 18.00 blev hon
                återlämnad till föräldrarna.....och jag
                gick tidigt till sängs i går kväll......man
                är ju inte purung och det känns....men
                nu sitter jag och väntar på ett sms....
                och får jag det blir det en tur till Marieberg..
                Ha en bra dag alla...........A........................
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Marieberg!!! Kul!!!!
Undrar om inte vi två måste dit snart... :)

Fler härliga bilder!

Kram <3

2014-05-27 @ 11:28:35
Postat av: Anita

Jo Mariana....nu är det snart dags....vi få titta ut en tid....kram <3

2014-05-27 @ 12:42:07
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0