Bortglömda Broderier.....

 
                   God förmiddag träliga Tisdag.....
 
            Det här är jag i ett nötskal....alltid ute i sista
            minuten....om jag inte har en tid att passa för
            då är jag alltid en kvart för tidig.....................
 
 
              Men den här duken är färdig och
              fållad...den ska jag ge bort i morgon....
 
 
            Så därför gick jag upp i mina gömmor
            där jag har lite dukar som inte är broderade
            och där hittade jag även denna som jag bara
            ska brodera ytterringen på..........................
 
 
               Så hittade jag denna som var färdig-
               broderad....men som ska fållas.......
               Jag är hopplös.....men nu ska det inte
               köpas några flera förrän alla är färdig-
               broderade.....och det finns nog ett tio
               tal flera i den gömman.....
 
               Det börjar ljusna på himmeln...hoppas
               att det fina vädret kommer snart........
               för det här skit vädret tar ju musten
               ur en.......det blir att sätta sig i kuvösen
               och brodera lite nu då.....Ha det......A......
 
              
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Du är VÄLDIGT flitig, tror jag.

På fredag kommer solen!!!!!

Kram <3

2014-05-13 @ 12:14:42
Postat av: Anita

Haha....ibland är jag flitig...men inta alltid...ja nu längtar jag efter solen...Kram <3

2014-05-13 @ 12:42:29
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0