Onsdag.....

 
                       God Kväll Onsdag............
 
           När jag inte fick mina naglar gjorda i dag
           så drog jag in till stan till Magnus och Ella......
           Ella blev nöjd när hon såg mig.....och min
           telefon......
 
 
                         Sedan drog Gubben och jag
                         till Marieberg ......och där köpte
                         jag jeans klänningen som jag
                         såg när Mariana och jag var inne
                         men som jag inte orkade prova då..
                         Nu blir det en kväll framför tv:n....A.....
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana


Toppen med jeansklänningen! :)

Kram <3

2014-03-06 @ 22:28:14
Postat av: Anita

Oj vad skön den var....höjdar plagg....Kram <3

2014-03-10 @ 13:01:16
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0