Onsdag

 
 
                          God Morgon Onsdag.......
 
                I dag kände jag för att kolla in nya bakboken
                från Hemmets Veckotidning..............
 
 
                 Åh om det ändå kunde bli varmare så
                 man skulle kunna sitta ute och fika......
 
 
             Så mycket gott det fanns i den boken......
 
 
             i går bakade jag fröknäcke med våra chili-
             peppar på...i dag gör jag en med vitlök på...........
 
 
            Mina fina rosor står fortfarande.....jag tycker
            de är fina när de är lite halvutslagna......Nej
            nu blir det lite frukost....Ha en bra dag.....A.....
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Ha en bra dag, fina Anita!!

Kram <3

2014-03-26 @ 11:20:20
Postat av: Anita

Tack Mariana <3

2014-03-27 @ 06:44:43
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0