Nerresan till Lanzarote...

 
 
                    God morgon Söndag......
 
      Här är det tidig morgon klockan är bara
      06 på morgonen....och Gubben och jag
      ska ta en promenad...så snart det ljusnar
      lite mera.....Jag har med mig min bärbara
      dator för här är det gratis internet............
      och ser att Vintrosa kyrka brann igår....
      Hotellet är bra vi har en tvårumslägenhet
      på nedre botten med uteplats och ett par
      trappsteg så är vi nere i poolen....Här
      kommer lite bilder från gårdagen.......
 
 
 
 
 
 
 
            Sista kortet tagit från vår uteplats....
            nu blir det en promenad för nu har
            det ljusnat så att vi kan se lite av
            omgivningen.....Ha det gott....A.......
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vad kul att följa Din vecka!

Ha det gööörgött!!!!!

Kram <3

2014-03-09 @ 16:19:25
Postat av: Anita

Tack Mariana....jag njuter för fullt................Kram <3

2014-03-10 @ 12:59:54
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0