Fredag eftermiddag.....

 
               I dag är det sjukt....Ella har feber är
               förkyld och snorig.....inget roligt alls
              mitt i deras flytt...och jag ska jobba
              tre nätter......typiskt......................
 
 
                  Den här Godingen tog tillfället i akt
                  för att få lite sol på sig......men han
                  tyckte att det blev för varmt och gick
                  och la sig i skuggan efter ett tag.......
 
 
              Jag gjorde mig lite gott te och tog
              med ut och la mig i solsängen ett
              par timmar....medan jag fick städat....
              livet liksom återvänder så sakterligen
              med solen......alla blir så glada och
              pratsamma.......härligt.....nu har jag
              tagit en liten nap.....och ska göra mig
              i ordning för jobbet...Ha en bra kväll...A.....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0