"2" dag

 
              Ja då slog jag till med en " 2 " dag..........
               kyckling....grönsaker....lök....................
               kyckling...115 kcal
               grönsaker 37,5 kcal
               lök 15 kcal..................................
 
               Så blev det en Ludde promenad
               och det drar kallt....just nu är jag
               i valet och kvalet om jag ska dra
               in en sväng till Marieberg.....jag
               såg en jeans klänning där som jag
               blev sugen på.....ja som sagt.. jag
               är i valet och kvalet.........A..........
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

När åker Du?????
Jag hänger på!! Hahahaha... :)
Lycka till... bara att shoppa loss!!

Kram <3

2014-03-04 @ 15:41:46
Postat av: Anita

Nej det blev inte idag...fick besök av en son...men i morgon blir det nog...klart du ska hänga på..haha..Kram <3

2014-03-04 @ 16:15:00
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0