Tre jobbarnätter kvar....

 
                                  Hej Torsdag..........
 
              Nu känns det i gamla kroppen att det snart
              är dags för en välförtjänt semester.....den
              protesterar för det mesta jag utsätter den
              för.....men nu ska jag sluta gnälla.......det
              finns det så många andra som gör..........
     
               I dag hade jag tänkt mig ha fisk till middag..
               så då blev det ryggfile av Torsk................
 
 
              För att göra det lätt för mig köpte jag en
              sådan här påse med färdig sås.............
              men jag håller med min mamma som
              sa att allt bara smakade "mjöl doppa"...
 
 
               Så det var bara att ta till fisk och skaldjur-
               kryddan som vi fått av Eva.....god...........
 
 
            Lite Asiatisk fisksås.....och chilisås
            och inte att förglömma chilikryddor..
            naturligtvis mera grädde och dill....
            och en massa räkor.....
 
            Ja då blir det att jobba i natt igen....
            nu är det bara tre jobbarnätter kvar...
            Åh vad jag längtar till semestern nu..
 
 
                 Jodå det gick allt att äta....A................
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Håll iiiiii!!!!!!!
Snart kommer bilden, Du vet!!!!!

Kram <3

2014-06-26 @ 16:24:47
Postat av: Anita

Haha...ja det klart jag håller iiii...fattas bara....ja snart kommer bilden....på onsdag morgon..gött
kram <3

2014-06-26 @ 17:49:57
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0