Tisdag med Fina Mariana.....

 
                      God Morgon Onsdag.......
 
          I går skulle jag ha en träff med Mariana på
          Marieberg Galleria......och jag var uppe med
          tuppen kan man säga......så därför hann jag
          med att göra i ordning en lekhörna till Ella...
          för nu ligger det leksaker överallt......och i
          lilla byrån hittade jag denna produkt...........
 
 
              Den skickade jag efter för ca 4 år sedan....
              så härom natten när jag jobbade med
              Anna pratade vi om den här produkten
              och att den var bra....så jag blev glad
              att jag hittade den när jag städade ur
              byrån åt Ella......så nu sitter jag här med
              dessa på mig och ska få fina fötter i
              sommar....................................................
 
 
                                Fina Mariana
           Ja då blev det ett trevligt möte med Mariana.....
            vi satt i tre timmar och pratade över lunchen....
 
 
               Så skulle vi ju ta ett Selfie...och det blev ju
               sisådär....men roligt hade vi.....under tiden...
                det är inte lätt när två damer i mogen ålder
                ska försöka lära sig alla moderniteter ........
                men vi försöker i alla fall......och det är bra det...
 
 
                     Här kan man få tre Mariana men bara
                     betala för två.....hon ställde sig vid en
                     bra skylt ...när hon skickar ut ett kort
                     på mig där jag provar skor................
                     Vi skrattar och flamsar på våra träffar
                     men jäklar vad roligt vi har.....och i
                     Augusti är det dags för nästa träff...
                     det ser jag fram emot.....................
 
 
              När jag kom hem strax efter fem..tog jag
              med handarbetet och satte mig framför
              tv:n på övervåningen.....och tog detta kort
              på husbilen som får vila under Midsommar-
              helgen eftersom jag ska jobba tre nätter...
              och i dag ska jag inte ta ut mig.. hade jag
              tänkt....utan jag ska fälla ner min kropp
              i en solsäng på altan....och bara njuta av
              solen .....och bada tunna emellanåt........
              Ha en bra onsdag alla glada..............A.........
 
 
              
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Tack finaste Anita för igår!!!! <3
Träffarna med Dej är oslagbara!

Selfiebilden kunde ju blivit sämre.
Vi var ju med på bild! Inte illa!

Vilken skön dag Du ska ha idag... njut!

Kram <3

2014-06-18 @ 08:58:49
Postat av: Anita

Tack själv...jättekul hade vi...
Ja vi får öva på selfie bilder tills nästa gång vi träffas...Ja i dag ska jag njuta...
Kram <3

2014-06-18 @ 09:50:42
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0