Midsommardagen......

 
                    Ja då har man sovit några timmar......
                     Natten gick jättebra....jag jobbade
                     med SSK Ulrica.....och då flyter allt
                     på i en jämn fart.....så himla roligt
                     att jobba med henne igen.........
 
                     Jag skröt i morse att natten varit
                      såå lugn....inga fyllerister har vi
                      sett...........men när jag kom hem
                      i morse säger Goe att en röd stol
                      har försvunnit i natt och den hittades
                      på morgonen uppe vid hyreshusen..
                      slängd på gräsmattan.......
 
 
          Dagens middag blev ytterfile med bacon..
          fylld med vitlök citronskal och rosmarin...
 
 
             Till det blev det mos med mycket smör
             och purjolök.....som jag gratinerade i
             ugnen....jäklar vad gott det blev.........
 
 
               Det behövdes bara lite gröna ärter till.....
 
 
              Ludde har blivit trimmad i dag och
              han blir såå himla söt efter det......
 
 
               Så här fin var Ella i går på midsommar-
               afton.......hon har feber och har blivit
               förkyld.....då är det gott med lite kall
               glass............................fina Ella........
 
 
              Förra året vid midsommar var hon inte
              så stor......lilla gumman.......................
 
              Nej nu är middagen uppäten....så nu blir
              det sängen och där ska jag ligga och lyssna
              på ring så spelar vi ...som jag ju missade i
              dag.....Ha en fortsatt bra Midsommardag....A..
 
 
 
 
              
 
 
          
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0