JAG VILL........................

 
     Grr...Jag vill inte ha regn...
 
 
 
                   Mina Penser och jag trivs inte alls
                   i detta vädret.....fy sjutton.........
 
 
                  Nej jag vill ha sol och värme.......
 
 
 
               Sådan här blå himmel vill jag ha......Ja
               Gubben behöver ju inte ligga där på
               taket om han inte vill............................
 
 
 
                   Jag vill äta jordgubbar och visp-
                    grädde ute i solen....................
 
 
 
                 Jag vill att Ella ska kunna bada i
                  sin pool när hon kommer i morgon......
 
 
 
                 Jag vill att Erik och Ella kan sitta i
                 skuggan och ta sig ett snack........
 
 
                   Jag vill åka till Marieberg med Goa
                   Mariana och bara äta lite gott och
                   snacka en massa skit................
 
 
 
 
           Och det ska vi göra den 16/6.......
 
 
 
                 Och den dagen får det regna hur
                 mycket som helst.................A..............
 
 
 
 
              
 
     
                
 
 
        
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Hahaha... Du är för härlig!!!!!!!!!!!!!

Då ska vi ha en toppendag precis som alla andra gånger!!! Verkligen något att längta till... :)

Tänk också på att snart har Du semester!!!!!

Ha en bra dag även om den är mulen!

Kram <3

2014-06-04 @ 12:31:27
Postat av: Anita

Oj.....vad jag längtar tills vi ska ha en heldag på Marieberg...skitskoj..kram <3

2014-06-06 @ 23:25:58
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0