I stället för sju sorters blommor....

 
                    Goe och jag ska fira lite Midsommar
                     i kväll hade vi tänkt.....så därför slog
                     jag till med lite bakning nu på f.m....
 
 
              Jag delade en rulltårta i tre delar..
              och bred ut choklad grädde på en
              del.......
 
 
              På den andra delen la jag på
              lite hallonsylt....................
 
 
              Så la jag den på den första delen...
              och brer på mera choklad grädde
              över sylten...............................
 
 
                Sedan la jag på överdelen och
                skar ut bakelserna som hjärtan...
 
 
                   Jag smälte choklad och grädde och
                    bredde på... och ett hallon på det......
 
                   Goe älskar ju allt med choklad så
                   det blir en överraskning efter lite
                   färskpotatis, sill och nubbe.....A....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mariana

Finurligt, fint och säkert läckert!!

Smaklig måltid!!

Kram <3

2014-06-19 @ 16:50:13
Postat av: Anita

Den var lättbakad och även lättäten....
Kram <3

2014-06-20 @ 12:04:20
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0