Träff med Mariana....

 
 
 
 
 
 
 
                           God Morgon Onsdag..........
 
             I dag är jag uppe med tuppen.....för jag
             ska ut och förlusta mig med denna sköna
             dam.......Mariana.......en kan ju tro att vi bara
             äter efter dessa bilder....och det gör vi också
             gott och länge......men lite handling brukar det
             också bli......och i dag ska vi träffas i Marie-
             bergs Galleria......så himla kul det ska bli.....
 
             Bildbevis lär komma på Fejan om jag känner
             oss rätt........och skrattar gör vi hela tiden.....
             en riktig vitamin kick som sitter i flera veckor
             efteråt......Nu en efterlängtad frukost efter en
             " 2 " dag i går....som jag inte klarade riktigt......A....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva.

Ha det så kul. Härligt med sådana vänner. Själv ska jag jobba på Kupan i Hjo idag, med min vän.

2014-01-22 @ 08:42:23
Postat av: Anita

Tack Eva....Då får du också ha det så kul i Hjo...längtar lite till sommaren och fina Hjo.

2014-01-22 @ 08:49:03
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Älskade, härliga vän... tack för en riktig kvalitetsdag!!
Det här är nyttigare än dom starkaste vitaminpiller!
En så`n här dag lever jag på länge.

Ja, jag förstår att det kommer färska bilder från dagen idag... :)

Kram <3

2014-01-22 @ 18:36:07
Postat av: Anita

Hej Fina Mariana....ja vilken dag vi hade igår...super kul....det gör vi snart om Kram <3

2014-01-23 @ 10:42:11
URL: http://lekebergsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0