Tisdag....7/1 2014....

 
                   God Morgon Mån.....nej det är
                   ju Tisdag i dag......och Gubben
                   har åkt till jobbet efter all ledighet
                   så nu är det som vanligt igen......
                   Ella var ju hemma igår e.m och
                   spelade en trudilutt.....det är inte
                   lätt att få ett klart foto på henne för
                   hon är inte stilla så långa stunder....
 
 
               Min frukost idag...fil, linfrö, psylliumfrö
               betaglucare och ett clementin i klyftor..
 
 
                En kopp kaffe och ostmacka blev det
                också............................................
 
 
                        Sedan gick jag och la mig igen.....fy
                        vad trött jag blir efter ett trenätters
                        pass........men nu ska det bli en liten
                        promenix med Ludde...................
 
 
              Sedan blir det en runda i huset för att
              plocka ner lite eftersläntare av julsaker....
              i går kväll blev det att tända denna ljus-
              stake som jag målade innan jul......
 
              Nej nu är det dags att sätta fart......denna
              gråa dag är snart slut.....och i morgon är
              en ny jobbardag.................A.....................
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0