Nytt på fötterna...

 
                        God morgon Torsdag.........
 
          I kväll ska jag iväg och köpa lite nytt att ha på
          fötterna när jag jobbar....................................
 
 
          Jag har hittat dessa i XXL bladet som kom i
          morse..........nu blir det att åka in till Marieberg
          i kväll och prova..........men dessa två ser ut som
          att jag inte kan slita ut den tid jag har kvar att
          jobba.......nej de räcker nog hela mitt liv kanske..
          de måste vara lätta att ta på och av........inte en
          massa skosnören som man måste hålla på att
          knyta......och böja på min onda rygg och höfter...
 
          Nej nu fick jag besök....så nu åker kaffehurran på....A...
 
          
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0