Mariana dag.......

 
 
 
                              God Morgon Torsdag.......
 
            Jag fick så goda karameller av Mariana igår.....
 
 
            Lars och jag provsmakade när jag kom hem
            från Marieberg....sen gömde jag påsen för jag
            såg att de tilltalade Goe Gubben.................
 
 
                   Vi träffades kl 11 och då gick vi direkt
                   och satte oss och fikade.............
 
 
                        Och så pratade vi....mycket och länge.....
 
 
               Och så den obligatoriska fejan titten.......
 
 
 
             Och så skrattade vi...och så var kl 1330...oj...
 
 
              Ja så blev det lite att äta för kl var ju dags....
              vi hann faktiskt med att titta in i några affärer
              också......men det var inte så många.........
              så det måste nog snart bli en ny " shopping
              Runda ".....eller vad säger du Mariana........
 
              Tack för en trevlig dag...det var jätteroligt,
              och tack för karamellerna och det fina
              uggle halsbandet ......kram.......A..............
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 
 
 
                         

Kommentarer
Postat av: Mariana

TACK själv vännen!!!!!!
Underbar dag!! :) :)

Men Du lovade att ta bort dom dåliga bilderna!
Nu ska Du få igen.... haha....

Kram <3

2014-01-23 @ 11:28:25
Postat av: Anita

Haha.....men nu förstår jag inte vad du menar...det finns inga dåliga bilder i min blogg....jag står fullt ut för allihopa.....kram <3

2014-01-23 @ 11:35:51
URL: http://lekebergsbo.blogg.se
Postat av: Mariana

Självklart måste vi göra Marieberg osäkert snart igen!!
.... och då ska "ärtiga Märta" få se på bilder!!

Kram <3

2014-01-23 @ 18:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0